16.2.05

Monbús




Ke vos podo contar de Monbús que non vivirades nas vosas carnes...

prezos abusivos -monopolio-

inexactitude de horarios, retrasos, adiantos...

alguns conductores maleducados e pouco agradables


Amin sinceramente xa me está tokando a moral pagar semejante prezo, máis de 10 centimos por km e enriba semejantes altercados...


45 minutos de retraso, agardando fora ás 10 da noite, non ten prezo.
Logo coidado, fixate ben no cartel, non vaia ser que por erro te metas no bus que non é, terás que aguantar un rapapolvo de collóns, un erro podeo ter calquera, ves de lonxe no cartel que pon o teu destino e ti subes, e resulta que esa é a procedencia... bueno, vale. baixo...
A frase: este bus non vai alí, anda vai colle iso -referíndose a minha maleta, que colocara no maletero-, sobraba.
Indignado e cabreado, miro o cartel que pon:

Cambados | Vilagracia | Santiago | O Grove

contando que saibas de xeografía, non terás problema se lees tódolos destinos, pero e que tampouco podes kedarte delante do bus leendoos, xk o conductor che mira con cara de: "vas subir ou k karallo andas a mirar?"
De todas formas con eses formatos non soe haber maior problema, a continuación ven o que a verdade, non entendo.
Despois de estar outros 10 minutos máis agardando o bus que tinha k ser o correcto, vexo isto no letreiro:

A Toxa
O Grove | Cambados | Vilagarcía | Padrón

Pero alguén me pode explicar que carallo e ese A Toxa?? a procedencia? o destino? e esa ruta? pero si está o revés!.

Bah, eu paso de todo, preguntolle o conductor -k afortunadamente era máis amable, que si, que os hay-, pero claro, as veces tampouco te podes librar da mirada asasina do conductor...

se preguntas, non sabes ler. e se te equivocas, tampouco sabes ler.


I D E   A   T O M A R   P O L O   C Ú

Non pido que me sonrian cando me dan o billete, so pido un pouco de cortesía e profesionalidade, cortesía como mínimo a que lles dou eu: "a padrón, gracias".

1 Rumiadas:

Blogger Un alma atormentada delinquiendo...

Son cousas que pasan nené... Eu a última vez que voltei en bus para Ogrobe o autobús que me tiña que transportar poñía no letreiro:

Santiago - Padrón - Vilagarcía - Cambados

E claro eu pensando "elo non chegarei ata Ogrobe?" ó final optei por lle preguntar ó conductor e miroume con cara de poucos amigos... Que se lle vai facer?

1:30 AM  

Post a Comment

<< Home